Typ helg

Hallå hallå hallå. Nu får jag "helg". I en dag. Blev ju 5-dagars vecka denna vecka, imorgon måndag är jag ledig, sen jobbar jag i 6 dagar till! Men jag klagar inte, jag har suttit hemma för mycket nu, så är mest glad att jag har något att göra och faktiskt kommer kunna spara undan lite pengar nästa lön! Lyckades bränna handen igår när jag jobbade på flygplatsen och skulle göra en kopp te åt en tjej... vet inte vad jag tänkte, men jag visste inte hur jag skulle få stopp på vattnet, den är på en stund och slutar av sig själv, men det var inte tillräckligt, så jag fyllde på mer, men då var det för mycket, så jag försökte dra undan koppen innan vattnet slutat och stoppade handen under det kokande vattnet... Inte min bästa idé. Det är okej, inga blåsor, det är bara lite rött, hade en bomulshandske på hela dagen idag när jag jobbade på vic park för jag kom åt hela tiden och det gjorde ont. Handsken hjälpte!
Imorgon är min plan att sova till typ 10, sen ska jag göra precis ingenting hela dagen tills Kieran kommer hem, då ska vi hitta nya skor åt honom. Han ska börja spela touch football på måndagkvällar för något att göra, så det är som rugby fast utan tacklingar, så det är lite snällar emot hans stackars nacke!
Nu är det middagsdags, gotnatt på er!

Kommentarer :

#1: U

Aj! Stackars dig! Ont.

Svar: Yes, dock mitt eget fel!
Lovisa

skriven

Kommentera inlägget här :