Resfeber

Usch vad jag hatar att packa. Blir alltid så stressad att jag glömmer saker och ting, speciellt nu när vi ska ut i öknen. Det kommer vara helt okej på dagen såhär på vintern, 15-17 grader. Men på natten kommer det vara runt 0-sträcket och vi ska sova ute med sovsäckar och en "swag" som är varmare än ett tält, men vi ska ju inte sova så fort solen går ner vid 5, så måste ha ordentligt med lager då vi inte fryser. Har ju inte all vinterutrustning heller som man har hemma. Men vi är nog rätt förberedda ändå, hoppas jag. Vi ska upp tidigt imorgon, vårt flyg ner till Sydney åker vid halv 8, sen från Sydney upp till Uluru. Kommer nog inte ha så mycket service på telefonen, så blir off the grid tills vi kommer till Alice springs på söndag skulle jag tro. Nu är det läggdags! 

Kommentarer :

#1: Anonym

Oh vad jag ser fram emot dina fina bilder!! /U

skriven

Kommentera inlägget här :