What's up

Så min Facebook profil sa till mig imorse att jag inte uppdaterat min profil på 12 veckor... nähä... ska man göra det oftare eller? Det händer ju inte så mycket... eller jo lite hjul börjar väl rulla, jag får antagningsbesked till universitet på fredag så det är ju spännande! Kieran har också ett email från migrationsverket som säger att de har gjort ett beslut i hans visumansökan men inte vad beslutet är, så han måste ringa konsulatet här i brisbane imorgon bitti under deras timme av telefontid då man bara får beslutet postat till sig om man bor i Sverige... Det känns som om det borde vara lättare, men icke sa nicke! 15 månader var handläggningstiden btw ifall någon var nyfiken. 

Hörde om VMA larmet i Stockholm igår! Someone did a booboo... känns ju som att det hade kunnat hanteras lite bättre, jag hade själv blivit vettskrämd! 
Nu är det läggdags här i Brisbane, nattinatt! 

Kommentera inlägget här :