Onsdags-update

Godkväll!
Jag började jobba halv 7 imorse och åkte hemifrån vid 6, jag måste vart trött för jag lyckades springa ifrån mobilen, när hände det senast? Den blev kvar på soffbordet. Det gjorde ju i och för sig inte så mycket då jag inte behöver den när jag jobbar, men det är ju bra om Kieran kan få tag i mig om han måste. Det var lugnt i alla fall, kort shift idag, jag var klar vid halv 12. Det har fortsatt regna, det verkar inte vilja sluta förrän till helgen (men jag litar aldrig på väderleksrapporterna) så nu stannar jag helst inomhus om jag inte har några måsten. Just det! Jag hade en läskig dröm inatt och vaknade med ett ryck av att jag slog Kieran i ansiktet. Han tyckte det var helt okej och mindes inte ens det imorse, så det var ju bra för mig. Annars händer inte mycket intressant. Jag jobbar på. Kieran jobbar på. Om två veckor ska vi till Ayers Rock och sova utomhus så jag hoppas verkligen att det slutat regna tills dess!  Nu lagar Kieran soppa, godnatt!

Kommentera inlägget här :