Snart klar med allt jobb

Nu har jag hängt upp förklädet. Eller rättare sagt så vek jag ihop det och lämnade på kontoret så om någon skulle glömma sitt så finns det ett extra. I alla fall så jobbade jag igår mitt sista shift på Victoria Park igår kväll. Nog att jag kommer att sakna mina kollegor mer än arbetet, ska aldrig mer bara servitris om inte i nödfall. 

Vi flyttar det mesta idag, alla stora prylar ska ut för idag kunde Julian, kieran's svåger, hjälpa till. Jag har mitt sista skift på flygplatsen med start klockan 3, så vi flyttar och fixar fram till dess, sen när jag slutar vid 9 så kommer kieran och hämtar upp mig så åker vi direkt upp till Hervey Bay. Vi måste bara vara tillbaka på söndag för då ska vi lämna in nycklarna till vår lägenhet så vi måste plocka ur det sista och städa hela söndagen. Jag som avskyr att packa och nu måste packa två gånger är inte jätteglad. Men vad kan man göra. 

Kommentera inlägget här :