Mount Ngungun

Så igår hämtade Elisha upp mig, så åkte vi till Kylie för att byta bil och åka upp till Sunshine Coast. Madee som jag och Kylie jobbar med var också med. Berget heter Mount Ngungun, som på engelska uttalas "Mount noo noo". Vem kom på att det skulle uttalas så? Men säger skylten i början av spåret så, så är det väl så. Det var ett ganska lätt spår upp, lättare än Mount Coolum som jag och Kierani gjort tidigare. Tog 25 minuter upp till den fina utsikten, sen åkte vi till Montville för att äta lunch. När vi kom tillbaka till Brisbane hade Elishas bröllopsbilder kommit med posten, så vi hann se dem också innan Kieran och Kylie skulle iväg och spela touch. Jag följde med och såg på som den stöttande flickvän jag är. En kille i laget tar med sin hund verje vecka, så hunden håller mig sällskap på sidlinjen, han är så gosig!
Elisha och Kylie
Jag och Elisha
 

Kommentera inlägget här :