Tillbaka till vardag

En hel dag utan planer idag, men det gick ju bra det med! Hunnit tvätta, hunnit städa köket, hunnit dammsuga, hunnit köpa en målarbok till mig själv och massa fina pennor! Nu har jag lite ont i nacken bara, när jag väl börjat färglägga en sida så var jag ju tvungen att göra klart den. Imorgon ska jag ha kaffe-träning innan jag ska stänga på flygplatsen. Har fått ett lustigt schema nästa vecka på vic-park, 4 dagar, starter mellan 5 på morgonen och halv 2 på eftermiddagen... vanligtvis startar jag ju mellan 4 och 6 på eftermiddagen! Men det borde betyda att jag kommer hem till middag så det är skönt! 

Har andra skoj nyheter också. Vi har nu nästan allting klart och bokat för en 4 dagars semester i månadsskiftet juni-juli då vi ska till ULURU! Jätteroligt ska det bli, nu ska vi bara boka någonting för en natt i Alice Springs, sen är allting klappat och klart.

Dagens konstverk

Kommentarer :

#1: Anita

Mysigt att Måla :D

Svar: Verkligen! 😄
Lovisa

skriven
#2: Susanna

Så mycket du hunnit med idag! Härligt!

skriven

Kommentera inlägget här :