Jag är inte helt säker på vilken dag det är...?

Godkväll!

Det här med att jobba 6 dagar i veckan börjar tära på mig litegrann, men kämpar på tills fredag då jag har en dag ledig igen! Jobbade på ett bröllop i lördags, slutade 2 på morgonen, började 12 igen på flygplatsen igår och stängde, var hemma till 10 på kvällen och började vid 7 imorse igen... hade tänkt att jag skulle ta en tupplur efter jobbet då jag ska servera på en frukost imorgon och börjar klockan 5... sååå tidigt. Men det blev ingen tupplur, jag målade en stund och sen kom kieran hem, då skulle vi veckohandla och sen ville han så gärna att jag skulle följa med och titta på när han spelade touch, och vem är jag att säga nej när någon ber så snällt. En av killarna hade med sig en hund som höll mig sällskap på sidlinjen. Det roligaste var att se hur killarna ryker för att det börjar bli svalare ute (det är absolut inte kallt), men de är så varma när de kommer av planen. Tjejerna ryker inte alls lika mycket! 
Nu är vi hemma igen och har ätit middag, det är nog läggdags för mig strax eftersom jag måste upp klockan 4 imorrn bitti. 
Kieran fick boken Mördar-Anders av mamma och pappa i födelsedagspresent, och den började vi läsa igår! Han använder ganska stora ord den där författaren och använder lite märkliga meningsuppbyggnader som är svåra för en nybörjare, men vi kom igenom första sidan, sakta men säkert. 
Annars då? Migrationsverket har hört av sig igen för första gången sen kieran's intervju i augusti och vill ha mer dokument och information som vi måste fixa fram, ett väldigt meck det där... Vi har en månad på oss att ladda upp dokumenten de vill ha, så det är bara att börja jaga!

Kommentera inlägget här :