Helg!

I made it! 8 dagar i rad, och inte helt förstörd. Igår runt 10 på kvällen började jag bli lite trött faktiskt, när jag släpat 16 stolar nerför en trappa. Så idag är det ledigt. Märkligt. Och lyckades bli av med mitt shift imorgon också för det tyckte jag att jag förtjänar. Ska hinna med lite husarbete, tvätt, kök som ska städas, mer tvätt som ska vikas... men kieran började inte förrän vid 1 idag och jag var uppe och pigg vid halv 7... så vi hann med en promenad till ett café där vi åt frukost innan jag hade frisörtid vid 10. Det var ju nästan ett år sen jag klippte mig sist, så håret hade börjat bli lite gult och mycket slitet, och jag fick en bra deal på Facebook hos en frisör i närheten. Så nu är håret lite kortare och lite blondare, känns bra! Nu ska jag sitta och göra ingening ett tag (alltså se på tv) innan kieran kommer hem och vi ska veckohandla. 

 
 
 
 

Kommentera inlägget här :