Dag 7

Godkväll! Måste ändå säga att det inte känns att jag jobbat 7 dagar i sträck. Har börjat sent några dagar och hunnit med ett och annat innan jobbet och inte jobbat natt varenda dag så har inte kommit hem vid 2. Hade jag jobbat från 9-18.30 varenda dag i 7 dagar i sträck hade jag nog mått annorlunda. Men jag är helt redo för imorgon. 7-12 på flygplatsen sen hem, byta om och iväg till andra jobbet vid 3. Avslutar min 8-dagars streak storslaget. 

Kieran är iväg och spelar sin första match touch-football. Så det är som sagt som rugby men istället för tacklingar så nuddar man bara varandra för att det ska räknas som en tackling. Är inte helt med på reglerna än, kieran ville gärna att jag skulle följa med ikväll och titta, men det får bli en annan dag. Stackarn skadade ju nacken när han spelade rugby och får inte spela fler kontaktsporter, så det här är bra för honom! Så jag sitter hemma i lugn och ro och ser en tv serie, men ska nog lägga mig snart för imorrn måste jag upp tidigt igen. 
Vi provar en ny layout i vardagsrummet nu, vi ska göra oss av med en av stolarna för de får helt enkelt inte plats båda två, men vi behöver egentligen inte båda ändå. Känns som om vi fick mer plats!

Kommentera inlägget här :