Dag 2

I natt höll regnet mig uppe, allt jag kunde tänka på var hur gärna jag ville att det skulle sluta innan det var dags att åka till jobbet, jag tycker inte om att köra i regn. Jag tänkte ju inte på att det var mitt i natten och flera timmar tills jag skulle åka, men det var väldigt högljutt regn. Har inte riktigt slutat på hela dagen men jag kom till och från jobbet utan problem. 

Det börjar bli lite kyligt, ska vara 13 grader i natt, jag fick ha kosta på mig hela dagen. Det är inte sommar längre. Det ska påpekas dock att en solig dag är det ändå typ 28 grader, helt okej. Min hand är bättre också, nu är huden bara lite brun och torr, så det flagnar nog av snart och så blir den fin igen.
På lördag (mim söndag) är det eurovision! Ville gärna se finalen, förra året tittade jag med pappa genom Facebook. Meeen det börjar klockan 5 söndag morgon och jag börjar jobba klockan 6 så jag hinner bara se en halvtimme. Det går igen vid 7 på kvällen men vad är poängen om man inte får se live? Hade jag börjat på eftermiddagen som vanligt hade det varit okej, men det är mors dag här på söndag så vi har en stor frukost grej på jobbet för 350 pers, Så vi är många många som jobbar då. Kommer vara min sjätte dag i sträck, blir nog 8 dagar i sträck innan jag får en ledig dag... men blir en fin lön i alla fall! 

Kommentera inlägget här :