Ännu en vecka klar

Så blev det torsdag. Imorgon har jag en dag ledigt vilket är skönt, för nu har jag jobbat 7 dagar I sträck. Sen jobbar jag igen lördag söndag och måndag men nästa vecka jobbar jag bara 3 dagar vilket är stor skillnad från mina senaste 6-dagars veckor. Delvis är det för att det inte är mycket som pågår på vic nästa vecka och delvis för att Kieran's syster har sitt bröllop på fredag så jag tog fredag och lördag ledigt! Kim kommer ikväll och spenderar dagen med mig imorgon, jag och Kieran har lite saker att uträtta för dokumenten vi behöver skicka in till Migrationsverket, så vi ska försöka få det gjort på morgonen så vi kan hitta på något skoj på eftermiddagen. 

Så när vi satte om rummet jag jobbade i idag för morgondagen så kördes det in en BIL! Jag antar att den ska lottas ut eller så, men vilken bil! Mercedes Benz någon ny variant, verkligen en framtidsbil, allting lyser, tull och med handtagen på utsidan så man inte tappar bort dem... det finns kameror överallt och sensorer och så mycket spakar att man blir snurrig. Vi hade lite svårt att stänga av bilen, det räckte liksom inte med att bara vrida nyckeln, hittade inte handbromsen heller. Lite skillnad från min lilla suzuki ignis från 2001 som skriker på mig när motorn är kall...

Kommentarer :

#1: Malin

Åh vilken fin bil!! :D

Svar: Helt fantastisk, vet till och med jag som inte vet något om bilar! 😄
Lovisa

skriven

Kommentera inlägget här :