Tillbaka till verkligheten

Det är inte lätt att återgå från semester, man vet liksom inte riktigt vad man ska göra av tiden. Hela semestern har varit så fullbokad, sovmorgnar och ledighet är för helgerna! Här har det regnat heeela dagen, vi har ju haft sån fruktansvärd tur med vädret hela tiden mamma och pappa varit här, det är ju lite risky att åka till norra queensland under regnperiod, så någon gång skulle det väl vända, och varför inte nu när vi ska tillbaka till vardagen? 

Idag var det shopping som krävdes, för imorgon börjar jag mitt nya jobb och då krävs skjorta och slips. För nu så ska jag jobba på ett golfkomplex som har flera olika lokaler för konferenser och fester, så jag ska servera på bröllop och andra fester. Tiderna är väl inte de bästa, jag som är så van att vakna tidigt och gå och lägga mig vid 10 ska helt plötsligt börja jobba vid 4-5 på eftermiddagarna och sluta någon gång mellan midnatt och 3 på morgonen... men you gotta do what you gotta do! Kieran får lite fler timmar på jobbet nu också sen de började med sin "screening" som tar upp lite fler timmar i veckan, så det känns bra! 
Jag har börjat sortera lite bilder, men det blev så väldigt många fina, så det är så svårt att välja vilka man ska visa upp!

Kommentera inlägget här :