3-årsdag!

God morgon!
Eventet igår blev lite senare än i tisdags så jag var inte ifrån jobbet förrän midnatt. Armarna är lite mörbultade efter att ha burit brickor med fulla glas (har ej spillt på någon än, peppar peppar!) och det är TUNGT att bära på tre fulla tallrikar samtidigt. En går liksom på tummen, pekfingret och långfingret, sen måste ringfingret och lillfingret ligga över för att göra en plattform för nästa tallrik, inte jättebekvämt. Spillde sås på mig själv men det får man väl ta, var bara på ärmen ändå. Hoppas bara inte min skjorta får permanenta fläckar... Sen hade jag sönder mina första, troligtvis inte sista, glas. Ställde brickan med tomma glas på baren när vi dukade av och den tippade över, så kan det gå. På lördag är det 3 gånger så mycket folk och det är längre att springa med maten, kommer nog att tappa en tallrik...
Anyhow, är ledig idag och imorgon, har precis haft inspektionen på lägenheten, kvinnan från real estate var här i hela 3 minuter, tog lite bilder och gick. Strax ska jag iväg och uträtta lite ärenden, ska bara se till att jag inte glömmer något när jag väl är ute och åker... därför man har listor. Kieran jobbar heldag idag, men hans nya schema är måndag-torsdag så vi är båda lediga imorgon. Idag har vi varit tillsammans i tre år, så vi tänkte gå ut och äta lunch imorgon för att fira när vi ändå har tid.
Grattis till oss!
 

Kommentera inlägget här :