Klart!

Och där blev visat godkänt! Nu kan jag fritt åka in och ut ur landet till februari nästa år :) Planerar ju att komma hem i Augusti, så det är ju bara 6 månader kvar, men bra att veta att jag får komma tillbaka in om jag åker ut :)
Vår vän Nicole är med oss i Brisbane just nu, min svenska kompis från Sunshine Coast. Hon pluggar hela sin utbilding där och har precis kommit tillbaka från en utbytestermin i USA, så vi ska åka upp till Sunshine Coast och lämna henne där när de vaknar.... när jag än går och lägger mig på kvällen så vaknar jag mellan 5 och 6 på morgonen. Halv 6 var jag klarvaken, så jag sitter och tittar på tv medan Kieran och Nicole bara sover och sover... 
Bara en vecka kvar på farmen nu, det är på tiden, rensade ogräs i 4 timmar igår, sen fanns det inte mer att göra. Det är för mycket personal och för lite jobb just nu, och blir så uttråkad när det inte finns något att göra. Sen kommer mamma och pappa om två veckor, det ser jag väldigt mycket fram emot!

Kommentera inlägget här :