Alla❤dag

Glad alla hjärtans dag! Mitt hjärta är ju i brisbane, så jag har druckit kaffe och ätit kakor med mina nya rumskompisar istället. Tillbaka på farmen och verkligheten. Bara två veckor till nu! Stu och Yoav var borta när jag kom tillbaka, istället har jag nu Lisa och William som jag berättade om, och även Nisan, Yoavs vän från Israel. Idag har jag packat sallad, plockat kale, kört traktor och skurit kål, väldigt variationsrikt! Det har äntligen börjat svalna något, när vi kom tillbaka från nya zealand var det så olidligt varmt, och min AC i bilen funkar ju inte så höll på att rinna bort på väg tillbaka till farmen. Så tändes den lilla lampan som säger att något är fel med motorn också, men den slocknade snart igen och killen jdg frågade om råd på en bensinmack sa att det är för att det var så varmt och motorn är inte så glad då. Jag var inte den enda, räknade 7 bilar som stod på sidan av vägen med huven uppe de sista 2 timmarna. 

I hela Australien är det ca 10 grader varmare än normalt för februari, så alla blir nog ganska glada om hösten kommer snart. 
Nu ska jag fortsätta gå igenom bilder från nya zealand, ha det bra och kram på alla!

Kommentera inlägget här :