Fredag igen

Så inatt när jag drömde att jag satt på planet hem till Sverige och Kieran dök aldrig upp och jag visste inte om han varit med om en olycka eller bara valt att inte komma med, så drömde Kieran om Stockholms tunnelbana. 

Kieran jobbar fortfarande måndag-torsdag så vi har haft lat-fredag. Fyllt i lite ansökningar till olika lägenheter, sett en film, sen var vi iväg en snabbis och köpte födelsedagspresent till baby-Jacob, han fyller (redan) 1 år på tisdag! De ska fira på söndag men det är såklart enda dagen jag jobbar denna vecka så jag får inte vara med. Annars då? Har städat ugnen.... imorgon ska vi på visningar på lägenheter mellan 8 och 11, tror det är 5 olika vi ska titta på. Busy busy. Ska bli skönt när vi faktiskt kommer hem och hittar någonstans som kan vara "hemma" i mer än 6 månader. 

Kul fotnot: När kieran nämner Kurt-Ivan så har han inte riktigt fått grepp om "Kurt"-delen, så han heter Good-Ivan nu. Det tyckte jag var så gulligt.

På tal om gulligt - Baby-Jacobs presenter! 

Kommentera inlägget här :