Dag 4 klar

Hallå! Jag är tillbaka i stanthorpe, och utan internet igen. Det tog slut så jag fick ringa kieran så han fick fylla på åt mig för jag kunde inte föra över pengar för att tanka bilen... telstra som ska installera internet hade inte fått igenom min order ordentligt så nu kommer det ta ännu längre tid!
Anyways, jag hade tänkt lägg ut lite bilder från River fire, men mitt mobila data tillåter det inte... det var i alla fall jättehäftigt, de tänder fyrverkerier från 8 olika platser längst floden i brisbane som är koordinerat till musik, vi hade bra utsikt och stod precis bredvid en högtalare. De gjorde planeter och hjärtan med fyrverkerierna, det var fint! Bilder kommer någon annan dag. Fyrverkerier blir en big deal här eftersom man inte kan köpa egna som man kan i sverige, så vill man se fyrverkerier är det sånt här som gäller.
På söndagen tänkte vi ta elina till marknaden på southbank... var det någon marknad eller? Nej. Utan förvarning och ingenting på nätet, så var det inställt. Åkte i alla fall tillbaka strax efter 4, var tillbaka i stanthorpe vid 8 efter att ha stannat för middag. Det finns visst något värre än att köra i mörker. Köra västerut när solen går ner. Sen är det läskigt att veta att kängurus kan hoppa ut var som helst...
Nu är jag i alla fall tillbaka, dag 4 av 88 klar på farmen, och snart är det läggdags. I brist på fyrverkeribilder får ni mina stackars ben efter en dag på planteringsmaskinen och Babbradorerna vi hundsatt, Toby, Terrance (Terry) och Benny

Kommentera inlägget här :