Snabb update (Snapdate?)

Här sitter jag på jobbet så det blir en snabbuppdatering, jag börjar om 10 minuter. Jag är alltid en halvtimme tidig så jag kan sitta och dricka min kaffe i lugn och ro. Det är bussarna fel men jag har ingenting emot det. Igår var vi ute och åt restaurangmiddag med kieran's föräldrar. De hyr en bil idag och ska åka runt lite i Tasmanien, så möter vi upp dem igen i helgen i Stanley, uppe vid norra kusten.
Vädret är fantastiskt för att vara mitt i vintern, det känns som påsk hemma, soligt och 15 grader varmt. Jag kan inte klaga!
Så kieran köpte en ny dator i förra veckan. Hans gamla har lagt av. Igår satt hans pappa med den, hans mamma slog sig ner bredvid och råkade slå över ett glas med vatten som gick sönder (glas glas på glasbord....) så vattnet spred sig på heeela bordet och under datorn och in i fläktarna...  nu går inte datorn igång... Så det var ett litet missöde, han skulle ta in den till någon reparationsplats och se om det går att fixa annars är det ny som gäller. Surt.
Nu ska jag strax börja, ha det så bra!

Kommentarer :

#1: Karro

Men då är det väl Kierans föräldrar som får stå för den? Om det va deras fel att den gick sönder? Surt ändå men borde ju inte kosta Kieran nått

Svar: Nej det är väl klart, men han ska se om det går att fixa, gör det inte det är det klart de köper en ny
Lovisa

skriven

Kommentera inlägget här :