Superhjältekväll

Godmorgon! Har ätit spagetti och köttfärssås till frukost (lagade av misstag mat för typ 6 pers och får inte plats att frysa in allt så jag har ätit spagetti och köttfärssås i tre dagar nu), har en rumskompis och två övriga däckade i vardagsrummet och blåmärken på knäna... Någon va lite för lat för att få ut nycklarna när vi kom hem så vi hoppade över staketet... därav blåmärkena. Det va superhjältenatt igår! Man skulle antingen vara superhjälte eller skurk, själv tog jag tillfället i akt att använda min superman tröja... pallade inte köpa någonting, men många gick all in, åh vad fina alla va! Fick en cowboyhatt av någon också som jag faktiskt lyckades behålla hela kvällen, så jag va cowboy-superman.. Ett tag hade jag stormtrooper mask också, en underbar mix
  

Kommentera inlägget här :