Nytt hem!

Såå, då va internet fixat! Trådlöst och allt, inte illa.
Självklart ska ni ha bilder från nya lägenheten också
 
Vardagsrum
(Högtalarna och basen är inte att leka med, usch så bra de är!)
 
Kök
 
Mitt rum
 
Fortfarande mitt rum
 
HEJ!
 
Uteplats
 
Underbar utsikt över framsidan av Varsity
 
Dörr till mystisk roommate 1, städskrubb, mystisk roommate 2 och Will
 
Wills husdjur
(Potatis)
 
Utsikt över Uni Central
(Kan vinka till Kim om hon står på sin trapp)
 
Det finns tre komplex med studentlägenheter, jag bor på Varsity, där över gatan har vi Uni Central och så har vi The Village lite längre bort. Det är ungefär samma sak alltihopa, här är alla vänner.
 
Nu ska jag ta och laga mig min första middag (Kim lagade middag åt mig igår för jag hade ingen mat, heh), spagetti och köttfärssås, någon förvånad?

Kommentarer :

#1: Hasse

Ser bra ut. Hur fungerar det i köket, har alla var sitt skåp och en hylla i kylen eller ...?

Svar: Vi har inte riktigt funderat ut det än, just nu har jag ett skåp, en hylla i kylen och frysen är en enda röra, men eftersom två nästan inte bor här så får vi som faktiskt är här lite mera plats, det är skönt! Blir jobbigt om ännu fler ska klämma in saker i överfulla frysen...
Lovisa

skriven
#2: Ulrika

Släng allt som Inga äger, frosta av och börja om?

Svar: Vi slängde ut allt som det växte saker i... Sålänge vi bara är två är det ok!
Lovisa

skriven

Kommentera inlägget här :