Nu får ni bilder!

Nämnde idag att jag har kontaktlinser, och mannen jag planterar med (han som är lite simpel) frågar mig "so are your contact lenses full strength or half strength?" ... va? Jag visste inte vad jag skulle svara... Vad är egentligen frågan? Full styrka eller halv styrka? Tja, MIN styrka! Märkligt...
Det var soligt idag men oj så blåsigt! Blåste kallt också, och ingenstans får man lä. Var skönt att komma hem till en varm dusch... blir jobb imorgon också, från 7 till 1 för lite extra timmar och extra pengar. Får ju en två dagars helg ändå eftersom vi inte jobbar på måndag. Kieran är påväg nu, så han får väl sova imorgon då när jag jobbar.
Idag har jag tagit lite bilder, tänkte att det blir så tråkigt att bara få text!

Här planterar vi kinesisk kål och sallad
Salladsbäddar! Jääättelånga är de, tar 20 minuter åt varje håll
Fulladdad planterar. Längst ut till höger sitter jag hela dagarna och stoppar plantor i de roterande kopparna

Kommentera inlägget här :