Söndag

Så jag ville egentligen upp på Mount warning igår, men det tar en och en halv timme att åka dit och rekommenderat 5 timmar att gå upp och ner och sen en och en halv timme tillbaka. Då jag slutade kvart i två lördag morgon efter mitt fredagsshift så vaknade jag inte förrän vid 10 så då kändes det lite sent. Speciellt som det var 50/50 chans för regn. Så vad gjorde vi istället? Lagade pannkakor, köpte världens mysigaste hoodie och mjukisar som var på rea, tog en promenad, såg en film... sen imorse fick jag resten av pannkakorna som frukost på sängen innan vi tog vår promenad och sen Skypade Heather. Sen var det jobb från 2-9. Imorgon ska jag upp ett annat berg på Sunshine Coast med Kieran's systrar. Jag minns inte vad berget heter så det får jag återkomma med imorgon! 


Mys mys mys! ❤

Kommentera inlägget här :