Dag 6 av 88 ✔

Måste få hit min spikey ball när kieran kommer hit i helgen, min rygg gör så ont! Lite knutor här och var, så trots att jag sitter ner hela dagen så vill jag bara sitta ner när jag kommer hem. Men kommer upp i mina 10.000 steg i alla fall för vi måste gå och fixa vad maskinen klantar upp. Idag var plantorna för torra så de vill inte upp ur formen de ligger i, då rycker man bara huvudet av alla, men kopparna slutar inte snurra bara för att jag inte får tag i plantor att lägga i. Så av 144 plantor i en form kanske 40 faktiskt hamnade i jorden... vi fick ta och vattna alla som var kvar när vi slösat alldeles för många, så gick det bättre sen. En man jag planterar med kan verkligen inte lära sig mitt namn. Jag heter numera Lovida. Och när jag säger "NO LoviSa, with an S!" Får jag " Lovita?" Och varje gång jag säger Lovisa så upprepar han Lovida. Så jag finner mig i det helt enkelt.
Duschat, gjort lite matte... det är vad jag hinner med när jag kommer hem, är så trött så jag somnar strax före 10.

Fortfarande inget internet, lever påminna mobildata så ni får ursäkta gles uppdatering och få bilder.

Kommentera inlägget här :