Australia Zoo Tagning 2

Inte helt säker på vad vi gjort de senaste dagarna... Jag är klar i skolan för terminen nu, har numera ett Diploma of Interactive Digital Media. Nästa termin blir ett Advanced Diploma in Screen and Media. Men det börjar inte förrän den 14 juli, så imorrn bär det iväg till Fiji i två veckor, äntligen! Enda problemet är ju att jag hatar att packa, jag är inte bra på att packa, det är inte roligt och jag vet inte hur man gör. Jag vet inte hur mycket jag behöver ha med. Vi ska åka in till Brisbane klockan 3 imorrn (Planet går 5 i 12 på natten, men Kieran jobbar och kan inte släppa av oss senare), så har fram till dess att ge packningen ett försök. Vi ska till Heather och äta middag strax, hon åker hem till Amerika på måndag, så hon överger mig och kommer inte vara här när jag är tillbaka från Fiji. Men hon har lovat att komma till Sverige sommaren 2016 och jag tänker åka jorden runt och kan resa runt i USA när jag kommit hem, jobbat och har pengar för det. 
Jag och Karro va på Australia Zoo i Onsdags, jag var ju där i januari, så jag fick gå igen. Nu fick Karro också gosa med koalor! Idag har vi varit i Noosa och legat i solen, måste ju förbereda kroppen för Fijis stränder! 
 

Kommentarer :

#1: Mamman

Packlista: en baddräkt, en baddräkt till, ytterligare en baddräkt, handduk, sköldpaddssjalen, 3 linnen, tre T-shirt, ett par långbyxor två shorts, en långärmad tröja, en klänning, sidenselma, nessesär, trosor, tvättmedel och en hink med solskydd.
Och en syster! Ha det så jättekul på Fiji!

Svar: Har nog packat för mycket, så ni kanske inte får några presenter!
Lovisa

skriven

Kommentera inlägget här :