Fel tangentbord

Internet hemma ar slut igen... Nu maste vi ju dela de 10GB vi far pa tva, sa jag tycker vi klarat oss ratt bra anda! Far vall fylla pa i eftermiddag sa jag kan skypa med mamma. ar produktiv igar och bestallde valsedlar sa jag kan rosta i valet i september harifran. Nu maste jag bara lasa pa lite om politik ocksa, for det ar ju ingenting jag ar jatteinsatt i. Blev uppringd av en arbetsgivare igar for ett jobb, men de hade tydligen inte last tiderna jag kunde jobba ordentligt, for de ville ha nagon som kan jobba under dagarna mandag-fredag, men jag kan bara eftermiddagar mandag-onsdag och sen hela dagarna torsdag-sondag, men det va inte ratt tider tydligen. Maste hitta ett jobb snart, jag blir sa uttrakad. Har sa mycket tid nu nar jag ar ledig torsdagar ocksa, och finns inte mycket att gora innan vi borjat fa saker att gora i skolan...

Kommentera inlägget här :