Bilder

Oj så jag gått igenom bilder! Tog ca 700 stycken så det blev en del... ska fixa ihop ett litet klipp med bilder när jag har ordetnligt internet (sitter just nu på McDonalds och väntar på att Alec och Nisan ska bli klara med inspektionen av Nisans bil...) men har valt ut några stycken som jag tänkte ni kunde få titta på!
I andra nyheter, eller inte nyheter, mitt visa är fortafarden inte godkänt. Är numera på ett "bridging visa" som låter mig stanna i Australien och jobba, men om jag lämnar landet så får jag inte komma in igen. SÅ vi kom på att vi hade ju inte alls kunnat stanna i Australien för jag var ju tvungen att vara tillbaka innan den 14! Som tur är har ju jag och mamma och pappa bara resor i Australien planerat. Men det skulle ta 3 veckor, har nu gått 6 och inte hänt något... och ringer man får man svaret att det är bara att vänta. Jag hade ju inga planer på att lämna landet just nu ändå så det får väl vara... Här är lite bilder!
 

Kommentera inlägget här :