Helg på Sunshine coast

Godkväll! 

Jag har spenderat helgen på Sunshine Coast med Kim, det är skönt att göra något annat för en gångs skull, se en annan utsikt, titta på andra väggar... kul att träffa Kim igen också, det blir ju inte så ofta när man bor en timme isär. Har promenerat, tittat på film, idag åkte vi till Point Cartwright, men det var lite för vindigt för att stanna något länge. 
Innan jag åkte igår var jag på arbetsintervju på ett café på brisbanes flygplats. Har fyllt i en massa massa papper och ska ha provshift nästa vecka! Victoria Park är ju bra och så när jag väl får jobba, men det är inte hållbart att bara jobba en eller två dagar i veckan, så nu ska jag förhoppningsvis prova att bolla två jobb samtidigt! Vi får se hur det går.

Väldigt vindigt
En vattentank
Kim!

Kommentarer :

#1: U

Vilka dagar har du helg?

Svar: Måndag-lördag denna vecka!
Lovisa

skriven

Kommentera inlägget här :