Älskade mamma

Fina älskade bästa mamma!
 
Jag är så glad att du är just min mamma. Jag vet att du inte tycker jättemycket om att jag är här i Australien, men jag hoppas du kan vara glad över att jag är lycklig! 
Tack för alla gånger du tröstat mig och hållit mig i handen när jag skulle sova. Tack för att du finns där för mig!
Allt jag vill är att du ska vara glad, som när vi är på semester och du kan släppa jobb och allting hemma. Som på flygplatsen när jag kom hem från Australien förra gången. Som under dina olika 50-års fester. Som när Ebba Grön kom igång på 80-tals kickoffen, då var du glad.
Om jag hade mycket pengar skulle jag köpa en ö på Fiji till dig, men nu har jag inte det än, så det får vänta. När jag blir rik ska jag se till att du och pappa får åka till Hawaii!
 
Jag älskar dig och saknar dig, vi ses om 72 dagar!
Grattis på mors dag ❤️
 

Kommentarer :

#1: Mamman

Fina du!
Tack så jättemycket!!!! Pusssssss!

skriven
#2: Karolina

Superfina bilder trollunge <3

skriven

Kommentera inlägget här :