Julen!

God jul! Nu är julen över denna gång också, kändes inte riktig som jul från början... så vi kom upp till Hervey Bay fredag, firade jul på kvällen eftersom två syskon behövde åka tillbaka till Brisbane på lördagen. Lördag - julafton, pool, ut och åt middag för Kieran's mamma fyllde år, så åkte vi till en gata de döper om till "Christmas Street" varje år och alla husen är väldigt väldigt blinkande. Söndag, juldag, Skypade hela familjen, till och med elvira i Virginia, är jag uppe tillräckligt tidigt så går det! Rostat lamm till middag, mums! Idag åkte vi hem runt 10, Kieran's bror hjälpte kieran att fixa min bil... ja asså vi tog ju reda på vad som var fel med den, Kieran köpte en ny sensor, men när han skulle koppla in den så hade han sönder en annan del istället. Så nu bör allt vara fixat! Sitter nu i bilen på väg tillbaka till Stanthorpe, vi kör upp i Kieran's bil, åker tillbaka till Brisbane över nyår och sen tar jag min bil tillbaka efter nyår. 5 börjar jag imorgon bitti, help...


Kylie, tomten och jag
Nya familjen
Bästa familjen!
Kieran kastar macka i solnedgången

Kommentera inlägget här :