Hurra!

Jag är klar!! Klar klar klar! Både med min matematik 4 kurs och mina 88 obligatoriska dagar på farmen! Är riktigt stolt över mig själv för mattekursen, var ju då väldigt nära att hoppa av under de första veckorna för matte C är inte riktigt rätt underlag för matte 4, så det var riktigt jobbigt. Speciellt som jag inte tycker om att inte kunna. Men jag kunde! Hade precis betygssamtal med min lärare (om man kan kalla det lärare på distans) så nu är det helt klart, jag har godkänt! 

De 88 dagarna på farmen är också förbi, så efter nästa lönebesked, de kommer varannan vecka, så kan jag ansöka om mitt andra års visa. Egentligen är måndag den andra januari en röd dag, men jag måste jobba både imorgon och måndag för vi har massa betällningar som måste bli klara, annars hade det blivit långhelg över nyår. Men nu är det som det är, så imorgon efter jobbet åker vi tillbaka till Brisbane och tar med Stu och Yoav och så åker vi tillbaka söndag kväll.
Åh vad jag är bra!

Kommentera inlägget här :