Varmt!

Det skulle ju regna hela veckan, men det hände inte. Regnade i två dagar, sen har det varit jättefint väder. Och oherhört varmt inne i affären. Smälter. Vi har varit två personer den senaste veckan, men en tredje som täcker luncherna, och igår var australia day, så alla vet att det från och med idag kommer vara dött. Trish och Daniel som jag jobbat med hade sina sista dagar igår, och då skulle Danni komma tillbaka idag, huvudansvarig för affären, men hon är sjuk och är på fastlandet. Så det var bara jag kvar, men istället för att ge mig bara en extra har jag fått två och en tredje som täcker luncher (som blev 2 timmar istället för 1), så nu har vi ännu mindre att göra för att vi är så många. Vet inte riktigt hur de tänkte där. Har i alla fall idag och så två dagar till så är jag klar sen.
De slutade med pizza i förrgår, så igår var första kvällen på nästan 8 veckor som jag och Kieran faktiskt fikc äta middag tillsammans, ganska trevligt. Sen fick jag köra bil på stranden. 
Annars händer det inte mycket här.

Kommentera inlägget här :