Eumundi

Klockan är 12 mitt på dagen och jag tycker redan det är sen eftermiddag. Va uppe tidigt för att åka till...
Tredje gången för mig, men fortfarande lika mycket att titta på! Nicole och Evelyn hade inte varit där än, så vi tyckte, varför inte. Tittade lite på julklappar och hittade ett linne åt mig själv som jag bestämde att jag inte kan leva utan
Så fint!
På hemvägen stannade vi förbi vid the big pineapple.... tydligen en turistattraktion här, men jag hade inte varit där än under de 10 månader jag varit här (10 månader, är det verkligen så länge?). Det är inte jätteintressant måste jag säga. Det är en stor annanas framför ett litet ananasplantage.
Köpte även en box på hemvägen så jag kan skeppa hem prylar, yay!
 
Hade kunnat vara med klassen på Supernova i Brisbane (Pop culture convent, det är om serietidningar och fantasygrejer och folk klär ut sig, mest såna som killarna i min klass), men tyckte inte det lät jätteroligt, och planen från början va ju att vi skulle flytta den här helgen, så jag sa nej när de bestämde. Är bara lite butter för att Joffrey från Game of Thrones och Weasley tvillingarna är där, och det missar jag ju, men hade det rätt trvligt på marknaden ändå. Vi väntar på att Kierans föräldrar ska komma hit, de kör till brisbane och så kör vi tillbaka bilen. De ska åka till Europa inatt i några veckor. Ska stanna till vid DFO snabbt och leta mer julklappar :)

Kommentera inlägget här :