Konserter 2014

Är jättearg för jag missar alla konserter hemma i Sverige i år. All time low i februari (De var i Australien förra året så de är nog klara här för ett tag och jag är jätteupprörd), Backstreet Boys i mars (No hate, det är ju Backstreet Boys.. Hade säkert kunnat dra med mig Karro för nostalgins skull), Lady Gaga i september (Hur coolt??), Och som hängiven melodifestivaltittare... Streamet här kommer vara väldigt väldigt tidigt på morgonen... Om Ed Sheeran lägger till Sverigedatum på sin turné i England och på Irland kommer jag slå nån. 
Jag är arg. 
Varför kom inte All Time Low förra året.
Eller nästa år.
Arg.
 
If these sheets were states 
Somewhere In Neverland (Acoustic)
Break Your Little Heart
Backseat Serenade
Somewhere In Neverland (För att den är bättre... o-akustisk...)
Canals

Kommentarer :

#1: Anonym

Det hade varit en perfekt födelsedagspresent till mig att gå på backstreet boys! Varför är du inte hemma?!

Svar: Eller hur! Får skicka dig en känguru i år istället
Lovisa

skriven
#2: karolina

Jag skrev den andra kommentaren om det inte va uppenbart ;)

skriven
#3: Emma

Hate to break it to you men All time low var faktiskt här förra året ;)

Svar: Bråvalla ja, men då jobbade jag :(
Lovisa

skriven

Kommentera inlägget här :