Update 28/12

Efter 3 dagar av jobb brukar man ju känna att "bara 2 dagar till helg, skönt!"Men jag vet ju att jag har minst 7 dagar till... vet att Daniel jobbar 20 dagar i sträck nu innan nästa lediga dagar, och det sorgliga är att pengarna är detsamma. Vi har roster på 2 veckor och man får 4 dagar av de 14 ledigt, men råkar man få de första 4 i ett roster och de 4 sista i nästa, då blir det ju så. Får förhoppningsvis följa det jag har så jag alltid får de 4 första. Är jättemycket folk här nu, har haft fullt upp i två dagar, hinner knappt dricka vatten. 10 timmar, en timme ledigt för lunch, och inatt väckte brandlarmet mig gång på gång. Batterierna va på väg att ta slut, så det börjde pipa då och då. Verkar som om det har blivit fixat idag, har inte hört nåt sen jag kom in. Snart är det ju nyår! Jobbar både nyårsafton och nyårsdagen. 2015, konstigt.

Kommentera inlägget här :