Helg

Igår kom äntligen Heathers efterlängtade paket! Det från familjen kom någon dag tidigare och Heather skickade sitt över en vecka innan det skickades, så vi började undra om tullen ätit godiset själva eller om vår rumskompis snott mina post-slippar från postkontoret. Fick et jättefint kort och kan inte säga att vi har ont om godis, har inte ätit allt från Sverigepaketet än! Idag var jag och letade massa presenter. Lillasyster födelsedag rätt snart, mamma födelsedag rätt snart och så fars dag också. Jag ska nog komma på något bra! Så vidare till min gamla värdfamilj för att hämta upp Kurt-Ivans brev. Pratade med Gemma en stund och fick träffa Charlie. Det är en flicka, men hon heter Charlie ändå och är snart 6 månader gammal. Jättesöt! Alldeles glad också, såna bebisar tycker jag om! Så ikväll ska jag och Kieran ut och äta middag, för det fick jag order om av mina föräldrar :)
Försökte ladda upp bilder från paketet men det blir nån annan dag för vi har inget wifi och mitt mobila internet är för långsamt.
 

Kommentera inlägget här :